vrijdag, augustus 04, 2006

Wie gaat er mee naar Engeland varen?

Witte zwanen, zwarte zwanen!
Wie gaat er mee naar Engeland varen?
Engeland is gesloten
De sleutel is gebroken
Is er dan geen timmerman
Die de sleutel maken kan?
Laat doorgaan, laat doorgaan
Wie achter is moet voorgaan!

Wie herinnert zich dit kinderliedje waarop je al zingend onder elkaars armen door moet? Ik dacht eerst aan een droge titel à la 'Babbels uit Bristol' voor mijn blog. Toen bedacht ik mij echter dat ik als titel net zo goed een kinderliedje kon nemen zoals bij de blog van Ghana, en dit was het eerste liedje dat in me op kwam.

Via deze blog zou ik alle geïnteresseerden uit de Dovenwereld (en daar buiten natuurlijk! maar al te graag zelfs!) op een virtuele manier willen meenemen naar Bristol waar ik een jaar zal verblijven om Deaf Studies te studeren. Of hier veel op zal verschijnen, weet ik niet. Zal ook aan de reacties liggen. Maar ik doe mijn best.

13 opmerkingen:

Rafael zei

Ik zal proberen om trouw deze blog te bezoeken :)

Rafael zei

als de sleutel gebroken is dan kan dit misschien helpen:

http://www.youtube.com/watch?v=7Uv45y6vkcQ&search=bump%20key

Rafael zei

Waar blijft Bie haar commentaar???
Allé Bie, rep u naar hier en posten :)

Anoniem zei

o, daar ben ik al, trouw zoals ik ben, het kon niet uitblijven hé, heb alleen even weinig te zeggen...
biedje

Anoniem zei

Blog ze ;) Alvast veel plezier in Ierland, khoop da het meevalt (en kben nog altijd oh zo benieuwd waar de daguitstap heengaat)!

xxx

Rafael zei

I'm so wasted right now :D marktrock, mojitofeestje, wooziee :)

Rafael zei

Rob heeft ook ne blog! Concurrentie!
FIGHT FIGHT FIGHT, JERRY JERRY JERRY JERRY JERRY :D

Rob M. zei

voor de geïnteresseerden
http://lostinbristol.blogspot.com
:)

Rafael zei

da's zwak eh, op een populaire blog komen posten om volk te ronselen :D

Rafael zei

(ja ik verveel me nog steeds)

:)

Heb Lies al even niet meer gezien en waar blijven Bie en Marcel? :D

Anoniem zei

Piesje, we zitten op hete kolen! Hebben jullie ondertussen een stekkie gevonden daar??? Benieuwd naar jullie eerste indrukken...

Anoniem zei

Hey Lies,
moest je dit lezen: als je een appartementje vindt, dan mag je daar steeds nen foto van nemen! Ik ben supercurieus. Kan al niet wachten om eens naar Bristol af te zakken (of op te stijgen, zo je wil). Hopelijk vinden jullie iets leuks.
dikke groet (tevens aan de vaste klanten van de blog)
biedje

Rafael zei

Bie-atch in tha house! Re-cog-naaaise :p

ben ook vol spanning aan het wachten :)

Zie de blog komt hier al op gang.

Vakantie bijna gedaan, studio tot 2 keer toe bijna afgebrand, goed bezig.