maandag, maart 19, 2007

Laatste lessen...

Geloof het of niet, maar het loopt hier al op z'n einde. De lessen, tenminste. Donderdag hebben we de laatste les (met extra Vlaamse woman power in de vorm van Maartje :-)). Vanaf eind maart tot eind april is het dan paper-time. Ik moet nog vier papers afleveren waar ik nu langzaamaan aan begonnen ben.

De punten van vorig semester sijpelen ook binnen, ja NU pas. Ik heb 64, 66 en 55. Die 55 is dus een buis want je moet 60 hebben. Ja, je MOET minimum 60 hebben op àlles, een "buispuntenregeling" bestaat hier niet. Er zit dus niet anders op dan die opnieuw te schrijven. Ik dacht eerst: ow die punten liggen wel heel wat lager dan in Vlaanderen. Maar eigenlijk is het systeem hier gewoon heel anders. Enkelen van onze tienkoppige groep zijn zelfs op alles gebuisd en hebben dus nog heel wat werk, anderen overwegen om ermee te stoppen. Allemaal worden we onnozel van de druk die op ons staat door de kort opeenvolgende deadlines. Volgende week moet ons thesisvoorstel binnen en de meesten hebben zelfs nog geen onderwerp. Vanaf eind april tot eind september is het thesis-time. Mijn vlucht naar Bombay is geboekt en op 22 mei vlieg ik naar daar!

4 opmerkingen:

Rob M. zei

blijven gaan schat ;-)

Anoniem zei

Inderdaad, dat zou ik ook zo stellen, gewoon blijven gaan SCHAT :-)
(als ik Rob maar kan jennen hé...)

Rafael zei

Hier loopt het ook op zijn einde, allé, na de Paasvakantie is het zo goed als gedaan.

Het is nodig!

ah ja:
Blijven gaan schat :D

Anoniem zei

Toch een dikke chapeau met je goede punten, proficiat! Alleen jammer van die 55, maar dat is geen ramp. Hou het nog vol!

SUCCESsuccesSucces!!

Dikke groetjes,
Belle
htpp://bellesblogje.wordpress.com